دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی

پگاه عاشقی؛ محمدنقی ایمانی؛ اصغر شریفی

دوره 8، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 352-361

https://doi.org/10.22034/ijes.2022.707651

چکیده
  هدف: یکی از عوامل موثر در وضعیت مدارس، عملکرد مدیران آن به‌ویژه در دوره ابتدایی می‌باشد. پژوهش حاضر با هدف شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی انجام شد. روش‌شناسی: این پژوهش از نظر هدف و شیوه اجرا به‌ترتیب کاربردی و کیفی از نوع توصیفی- توسعه‌ای بود. جامعه پژوهش مدیران مدارس ابتدایی و متخصصان دانشگاهی ...  بیشتر